Бұл барлық кезеңге және барлық жастағы адамдарға қатысты. Кітапханадағы ақпараттық сабақта Қостанай құрылыс колледжінің 1 курс оқушылары осындай пікірге келді. Әңгіме ауаны жарнамалардың қулықтары мен айла-шарғылары туралы болды: түрлі салаларда медиалық адамдарды және "сарапшыларды" тарту, сандармен арбау, кемшіліктерге байлану және тауарлардың тартымды түрін жасау. Сондай-ақ: "жалған жаңалықтарда", жалған ақпарат таратудағы әлеуметтік желілердің рөлі, оқырмандардың назарын аудару үшін мақаланың "көзге ұрарлық" тақырыбының мүмкіндіктері.
Тұжырым: Фейк - жалған немесе қолдан жасалған. Факт — нақты болған оқиға. Сондықтан: жалған фактілерді тексеріңіз. Және сіз қатысқан оқиғаларға ғана сеніңіз.